Regn & rusk

4 dagar kvar till julafton och här bara det regnar & blåser och har sig...Och inte ska det bli nått bättre tills jul heller. Men jag kan ge mig på att i januari, när man bara vill ha vår igen, DÅ kommer all snön och ligger kvar och slaskar in i april. Vi ska i alla fall ha julmys med matlagning och julklappsbyte ikväll så hoppas på lite stämning då!! Våran julgran börjar göra oss nervösa, den ser superhängig ut! Men bara den håller en vecka till är jag nöjd. Sockervärdet hoppar runt som en jojo nuförtiden. Himla störigt när man inte vet VARFÖR det ligger högt, det är ju en sak när det är högt och man ser anledningen! Nä, jag känner att det får bli julmusik på jobb dagarna långa nu tills veckan är över så jag kommer tillbaks till julstämningen. Och sen är det jullov, så sköööönt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0