Lekpaket

Ååååh, vad trött jag blir på mitt himla sockervärde som envisas med att ligga för högt varje morgon. Jag ger det till på fredag annars blir det samtal till diabetessköterskan. Så nu ska jag ha två nyttiga dagar så jag vet att det inte är alla dessa bjudmiddagar som ligger till grund för höjderna. Jag har äntligen kommit på julklappen till "de äldre" som redan har allt. VÄLGÖRENHET! Jag skänkte pengar till SOS-barnbyar och "köpte" ett lekpaket. Det fanns olika paket att välja på, men lekpaket var en nalle och en fotboll till ett litet barn. Och nu får de vars ett gåvobrev att jag har skänkt pengar i deras namn. Det och hemmagjorda tryfflar kan man ju inte ha för mycket av :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0