Glögg & julkalendrar



Jag läste på Noragylls blogg om att det skulle finnas en sockerfri glögg så jag har letat med ljus & lykta och igår hittade jag den på Maxi, jeeej!!
Fick för övrigt min första sockerdipp sen USA-resan för över en månad sen på Maxi. Såklart hade jag precis då glömt druvsockret, som jag alltid annars har med mig, och fick köpa en banan men endast betala för skalet :)

På kvällen blev det ett par avsnitt av Mysteriet på Greveholm ihop med julgranstéet jag köpt och sockerfri pepparkaka. Smakade exakt som vanliga..

I morse var det dags för årets julkalender. Blev omvända rutiner med frukosten sist istället för först, framför TV:n med datumljuset tänt, så jag hann se den före jobb. Verkar helt klart sevärd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0