Uppdateringsdags

Jag är ju verkligen inget bra på att uppdatera i min blogg. Fy mig. 

Sist jag skrev skulle jag visst ha 30årsparteeey dan efter. Det hade jag och det var mycket lyckat. Jag är jättenöjd med allt. Maten blev bra. Folk kom i lagom takt (som tur var - 60 pers, eller vad det nu blev, hade aldrig fått plats samtidigt) och jag fick massa kul presenter i form av bl.a. trädgårdspiff, presentkort, smycken och annat fint. 


På min födelsedag, som var tisdan före, hade Mattias ordnat så bra. Jag fick förstås sång och presenter på morgonen och sen jobbade jag hela dan, konstigt tyckte somliga men vad skulle jag göra hemma? Dessutom bjöd jag på finfrukost, kollegorna sjöng och jag fick present från byrån så det funkade ändå. Dan före fick jag till och med blommor av en kund som på nåt sätt visste att jag fyllde 30 så det var skoj redan då. 

När jag kom hem stod i allafall ostbricka och vin på bordet och sen hoppade vi på Malmö-bussen till för mig okänt mål men såklart var det bokat bord på restaurang. Så den dagen var jag verkligen också nöjd med. Superfin!

Jag har varit hos diabetesläkaren och hade i år igen mitt lägsta Hba1c i mars. Alltså jag hade samma i mars förra åter och det var mitt lägsta även då. Mars är alltså min månad :)

Nu är mars slut och det är påsk. Och jag undrar var sjutton tiden blir av??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0