Slut på ledighet

Ohnoo, imorgon är det dags för jobb igen. Ångesten startade ungefär för två dagar sen. 
Det är så skönt att vara fri! Vi har verkligen haft det så slappt och skönt men ändå fått gjort massa. Jag är helnöjd. 
Jag har sett massa avsnitt av Downton Abbey, som jag fick Box på i julklapp. Det är så himla bra den serien!
Vi har kommit på största skilsmässorisken - IKEA homeplanner. Men nu har vi i alla fall ett ganska stort hum om hur vårt kök ska se ut. 
Vi har sorterat i lådor och jag har lyft upp all över huvudet upp på ovanvåningen på garaget. Det var böcker i de flesta. Tungt kan jag meddela. Tungt. 
Vi har klätt av granen. Alla barr också. Jisses, vad den barrade. 
Vi har köpt en DVD för 399kr. Vi har skickat tillbaks nämnda DVD till en frakt av 215kr. Win/win not so much....
Vi har varit på mellandagsrea och köpt en eltandborste. 
Vi har sett dokumentären om Astrid Lindgren, fantastisk!
Vi har spelat spel och skrattat hela natten med vänner. 
Vi har gått massa promenader. 
Jag har läst en bra bok. 
Vi har sovit det längsta på fem år på nyårsdagen. 
Jag har haft min freestyle Libre nästan hela ledigheten och sluppit sticka mig så mycket i fingrarna. 

Helt enkelt en perfekt ledighet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0