Trött morgon

Det blev nattvaka på andra hållet. Tog i med för mycket insulin då jag inte hade riktigt koll på hur många enheter jag behöver med spruta (det är annorlunda mot pumpen) så jag blev låååg.
En timme efter jag hade tagit med sprutan hittad jag en anteckning om vad jag BORDE tagit. Lönt då, smarting där....

Så det blev hålla mig vaken till midnatt, då jag fick äta, ställa klockan på en timme senare, då jag fick äta och ställa klockan på två timmar senar, då det var okej igen. 
Vaknade ändå lågt. 

Så, det måste ha varit bara spelningen som höjde mig till de enorma höjderna. Jag förstår inte varför??? Man GÖR ju ingenting direkt. Bara blåser lite...


Det som var skönt med att ligga vaken är att ryggen inte gör ont i liggande ställning så det var väldigt skönt att vara vaken och smärtfri!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0