Tacofredag

Mina sockervärden gillar inte tacos men man kan ju inte låta bli att äta det lite då och då så det är bara att göra det bästa av det. Och det är dels att ha fullkornsbröden och dels - ny upptäckt - köpa den organiska tacokryddan. 

På innehållsförteckningar står ju det som det finns mest av först och vet ni vad som står först på tacokrydda?

Druvsocker. 

Men på den organiska står det mycket längre bak så den är bättre för värdena. 
Och jag tror det funkade för det så bra ut nu i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: fanny

jag gör egen krydda pga vill inte stoppa i mig det som finns i påsarna... spiskummin, koriander, flingsalt, vitlök och tabasco!

2015-02-16 @ 16:10:56
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0