Boule, alla hjärtans och höga sockervärden

Blärk, vaknade på 15 i morse (utan nån anledning jag förstår) och mådde sump. 
Nu sitter jag på bussen till Malmö för brunch med en gammal lumparkompis och hoppas jag mår bättre snart. 

Denna helgen har varit kul. I fredags spelade vi boule på Boulebaren och sedan åt vi på ett ställe som hette La Trattoria och som verkligen var mysigt. En riktigt liten italiensk kvarterskrog med jättegod mat!

Igår var vi en runda på emporia. Jag hade vunnit en valfri vårjacka från ONLY på en tävling jag var med på förra helgen då vi var där som skulle hämtas senast igår. Jag hittade en fin så det var ett klipp :)

Vi firade också lite Alla Hjärtans Dag med god mat och mys



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0