Slut som start

Jaha, veckan slutar som den startade. 
Halv fyra i natt satt jag och bytte set med 16 i sockervärde och ketoner. 
Hade någon tittat in genom fönstret hade de nog trott jag gjorde nåt helt annat vi den tiden där jag satt och knackade på ampullen ;)

Men ny vecka - nya tag!
Och usch, för denna veckan slutar vår sommartid på jobb och vi börjat jobba åtta timmar igen. Kommer bli drygt!

Igår blev en väldans produktiv dag.  
Vi fick bort den fula tujan ur trädgården. Jag målade om en gammal byrå. Och sen gjorde vi köttbullar & biffar av 3.5kg färs och la i frysen. 
Sen såg vi för en gångs skull på film. Det händer ca en gång i halvåret :)

Förra numret av Topphälsa hade en stor intervju med Peter Jihde och hans diabetes typ 1. 

Han säger att han aldrig varit så vältränad som nu. 
Och det är ju sant att insulin bygger muskler så det kan jag tänka mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0