Less

Min diabetes brukar inte hindra mig eller vara ivägen särskilt mycket. Vi kommer ganska bra överens för det mesta. 
Men denna veckan har tagit kål på mig. 
Just nu mår jag skit. Ont i magen. Illamående. Ligger på 17 i sockervärde och har mätt ketoner. 
Skulle precis köra iväg och repetera (tänkte att jag mår kanske bättre när jag inte tänker på det) och mätte mig bara före som jag brukar. 
Men nej, det fick bli stanna hemma. 
Jag brukar stiga av spelningen och har alltid höjd basal ett par timmar så det var ju inte värt det när jag redan var så pass hög. 
Det gör mig riktigt ledsen när diabetesen ska hindra mig från mitt liv. 



Kommentarer
Postat av: fanny

så orättvist! men du vinner i längden lina, det vet jag. för du är klok, stark och smart <3

2014-09-12 @ 16:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0