Dagarna går

Denna veckan bjuder inte på så många aktiviteter, vilket är skönt då vi har en del fix inför vår inflyttfest på lördag. 
Det är inte så ofta vi har lediga kvällar ihop och i söndags var vi till och med fria hela dan ihop och kunde fixa i huset. 

Igår sprang jag en runda direkt efter jobb. Inte så snabbt men det var skönt och blev 4.8km under de 30 min jag var ute. Och sockervärdena låg perfekt både före och efter. 

Sedan skördade jag min sallad till middagen. Kul med egenodlat!

Vädret har, efter förra veckans störtregn, blivit fint igen. Kallt men soligt. Det vädret gillar jag. Hade velat ha semester igen bara för att kunna åka ut i skogen och picknicka och promenera :)

Kommentarer
Postat av: Mikael Andreasson

Hej
Jag skriver till dig i egenskap av marknadschef för ett företag som heter testandtreat.se
Vi håller på att lansera en produkt för diabetiker som får hypoglykemi.
Glucobooster är en ny utvecklad glukosgel för upphävning av hypoglykemi, alltså den låga blodsockernivån.
Preparatet är snabbverkande och lätt att använda. Med en tub av preparatet korrigeras blodsockernivån enkelt och
kontrollerat till den rätta nivån. Produkten är utvecklad i samarbete med finländska experter och innehållsämnena i
produkten är noggrant kontrollerade. Gelet som sammansättning försnabbar glykosens absorbering och inverkan i
kroppen och därmed kan blodsockernivån snabbt återställas till normal nivå.
Jag skulle vilja att du skickade mig din adress för att jag skall kunna skicka dig ett antal samt lite mer information.
Om du sedan vill skriva om produkten i din blogg vore vi mycket tacksamma och kommer givetvis att premiera dig på något vis



Bästa hälsningar

Mikael Andreasson
[email protected]

Mobil 0709-530462

Test And Treat AB
Box 8080 501 18 Borås
Besöksadress: Skaraborgsvägen 3A

www.testandtreat.se

2014-09-29 @ 21:22:21
URL: http://www.testandtreat.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0