Värme?

Vi undrar när vår värme kommer igång. Vi värmer upp nedanvåningen med tända ljus men övervåningen är svinkall, vilket är skönt när man ska sova men mindre skönt på morgonen :)

Nu har tre dagar i skolan gått och det är verkligen superintressant!
Vi har som uppgift till nästa träff om två veckor att göra en kostregistrering på oss själv så det ska bli intressant att se hur man ligger till. 

Imorgon är det jobb igen de sista två dagarna före helg. Men jag får nog jobba lördag också. Dels är där nog en del att göra efter dessa tre frånvarodagar och dels vill jag jobba in för att slippa ta tjänstledigt alla skoldagar. 
Imorgon och fredagkväll får bli lite plugg så jag ligger i framkant. En hel del att läsa in nu på två veckor plus uppgifter. 
Bra Mattias inte är hemma två kvällar så jag har studiero :)



Kommentarer
Postat av: fanny

så flitig du är! fattade inte att det var en kurs på dagtid, du måste berätta allt när vi ses!

2014-10-02 @ 16:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0