Piiiin

Alltså, pinsamma läget igår:

Jag kommer gående på väg hem, hälsar på grannen tvärsöver (tänker att han inte brukar stå där) går upp på gången mot dörren. Vänder med en meter kvar till dörren och går ut igen, går 10 meter längre bort och går upp på RÄTT gång till RÄTT hus. 

Inte lite konstigt att grannen inte brukar stå där, han bor ju inte tvärsöver från oss, haha. 

Vad tänkte han när jag gjorde sådär?? Så himla pinsamt! Haha!

Jag har träningsvärk i benen. Funktionellt pass igår. 
Detta med träning fungerar inte så väl in i mitt liv just nu. Mitt mål är bara en gång i veckan för jag får inte ihop mer. 
Inte ens gå ut och gå är jag bra på. 
Men jag har gått till jobb några dagar också för att få lite motion och frisk luft i alla fall :)



Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Hihi...

2014-10-26 @ 18:12:53
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: fanny

haha! jag dör lite nu..! kämpigt det här med att bo i villaområde. alla husen ser ju likadana ut ;)

2014-10-27 @ 10:02:09
URL: http://fanni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0