Onepiece

Vi bekämpar nu kylan i huset men nya trix. 

Värsta outlet-priset i Skurup :)

Jag blir knäpp på mina värden. Eller olycklig. Kanske både och. 
Jag har värden över 15 i princip dygnet runt. Förutom vid ett tillfälle varje dag när jag blivit så trött på det och kört i mig megamassa insulin så jag blir låg istället. 
För att sen bli hög igen förstås. 
Vaknar jag högt imorgon igen blir det samtal till ssk. 
Då ska jag passa på att fråga om FGMen också. Jag har typ ont i magen så gärna jag vill att hon ska säga "ja vi har upphandlat den och ja du får den". 

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Så tjusig du är!

2014-10-09 @ 08:46:04
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0