Finally - taco funkar!!

Efter 2,5 år av kaos-värden efter tacos kom jag på tricket!!
Normalt tar jag kombidos 70/30 på en halvtimme. Alltså man får 70% av vald dos direkt och resterande över en halvtimme. 
MEN med tacos funkar det ICKE! Och när jag kom på vad som väl funkar blev jag toppenglad för jag älskar tacos i fredagsmyset. Alltså dos 60/40 i två timmar är the thing!!
Kolla bara kurvan! Vi åt halv åtta. Det är nästan inte en kurva ens. Mer ett streck :)

Att det också fungerade idag med allt klydd gör mig ännu gladare! 
Men då ska det ju tilläggas att jag plussade på normal dos med 50% och basalen är höjd över hela dygnet.
Efter mina monstervärden igen i morse tänkte jag att jag skulle testa lägga på 50% av min normala dos till alla måltider och ja, det gick ju bra nu i alla fall. 
Varför allting sen flippar kan man ju diskutera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0