Nörd

Jag körde en avstämning nu efter två veckors kolhydratsräkning. 

Jag vet att jag är nördig men voilà - excell is the shit!

Väldigt nöjd! Både med värdena och med mitt fina dokument ;)

Medel ligger på 7.1 under två veckor. 
Inte särskilt många dubbelsiffriga värden och mycket färre lågalåga än tidigare. 

Sanningen är att medan jag höll på att ta fram värden ur mätaren till detta hittade jag en genomsnittknapp i den också (som jag haft i tre år och NU hittar jag funktionen - hej badboll...) och den bekräftade min 7.1a samt visade att på en månad låg det på 7.7 och på senaste veckan 6.7. Jag har alltså sänkt genomsnittet med en hel enhet på en månad. 
Men hejja mig då! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny P

hihi... I like your nerdiness....

2014-03-04 @ 19:52:09
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0