Ojaj

Jag var och tränade funktionellt pass igår för första gången på evigheter. 
Oj, så jobbigt det var!

Det var med nöd & näppe jag tog mig upp för trappen hemma sen och ramlade in på hallgolvet. 
Fasiken, vad jag är trött i benen klagade jag till Mattias och han sa "ja, och låg är du också. Du darrar som ett asplöv." 
Så rätt så. 2.6 låg jag på då. Kan ju bidragit till jobbigheten :/

Man måste ju tänka så mycket när man har diabetes och igår tänkte jag fel helt enkelt. 
Jag hade haft bry med höga värden (för omväxlings skull) hela dan så därför tänkte jag att jag kör en kvart av passet, typ uppvärmningen, med pumpen på så får jag ner det. 
Bad choice. Fast...ner gick ju värdet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0