Arrrrggghhh!

JAG.HAR.DRÖMT.OM.KOLHYDRATER.HELA.NATTEN!!!

Tooookig är ordet!

Jag behöver olika insulinmängd per kolhydrat vid olika tidpunkter på dagen. 
Tydligen vanligt. 

Hur lätt är det att reda ut NÄR man behöver VAD tror ni? ICKE lätt mina vänner! Icke lätt...

Dessutom är värdena sunkiga eftersom jag kör halvt på logik och halvt lyder pumpråden. Allt för att försöka få fram rätt inställning i pumpen. Och just nu känns det som att ingenting blir rätt. 

Plus att det där himla hba1c som ska ner stressar mig. Och bara mer och mer för varenda mätning som är dålig.

Snälla diabetes - lev MED mig och inte MOT mig!




Kommentarer
Postat av: DiaSofia

Jag tänker så här: för att veta det, borde man leva ett A4 liv och göra och äta det samma till varje tid varje dag. Men vem klarar det?! Det bästa är nog att försöka tänka över efteråt vad du har gjort (aktivitetsnivå), ska göra, om du är stressad osv, ifall inte blodsockret blev som du hade tänkt :) om du förstog hur jag menade ;)

2014-02-19 @ 10:31:59
URL: http://diasofia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0