Regnregnregn

Det bara regnar och regnar! Jag är så himla trött på det! De dagar jag sluppit cykla hem i regn under denna månad är lätträknade. 
Idag slutade vi 12. God jul & hejdå jobb!
Det regnade inte när jag gick ner till stan men när jag kom ut efter tjugo extremt svettiga (läs: sjöblöt rygg) minuter av julklappsletande var det igång igen. 

Jag, som då var gåendes (eftersom cykeln är på lagning sen igår då jag lackade ur på att lampan vägrade fungera, sparkade på den så den gick ännu mer isönder och fick gå och lämna in den på vägen hem från jobb, vilket resulterade i att jag fick väldigt knappt om tid till gymet dit jag ju också fick gå (sur - JA!)), fick gå i regnet till cykelakuten och sen cykla hem. 

Vääääldigt långt till julkänslor när det är 8 grader och regn...
Men ändå så är det ju lille-jul idag och vi ska fira jul med min familj. 

I morse fick jag i alla fall lite julfeelings när jag gick till jobb förbi alla upplysta träd och byggnader. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0