Gomorgon!

Usch nej, det är en trött morgon. Jag har ta nig sjutton insomningsproblemför tillfället. 
När jag väl somnade vid halvett-tiden vaknade jag en timme senare av lågt sockervärde och sen kunde jag inte somna om igen!
Tror jag fick en fyra timmar totalt. Inte optimalt inför en dag i skolbänken :(

Jag tänker på hur jag ska göra med min utbildning. Imorgon blir jag klar. 
Frågan är om man ska satsa pengarna på att köpa de grejer man behöver för runt 5-7000 kr och sen se om man får igång nåt... Börja med lite bekanta för erfarenhetens skull och funkar det sen inte får pengarna vara till spillo. 
Eller vänta med allt. MEN utbildning är färskvara och kommer man inte ut direkt och får lite erfarenhet tappar man den...
Jag har att tänka på över julen... :)

Mmm, denna veckan har jag kavring med leverkorv till frukost. Jag älskar leverkorv!! Det är nåt av det godaste på julbordet! Kul med lite variation i de vanliga frukostvariationerna :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0