Ångest på kvällskvisten!

Jaha, ni vet den där utbildningen jag läste till Kostrådgivare...via den fick vi köpa kostregistreringsprogrammet till reducerat pris fram tills imorgon och jag hade värsta beslutsångesten - ska jag testa att starta firma eller inte? Köra lite på fritiden bara? Satsa lite pengar?

Eftersom jag nu ändå la så mycket pengar på utbildningen så tänkte jag, varför inte testa? Why not spend some more money? (Det är ju så himla kul...)
Så jag satte mig vid datorn, beställde programmet, klickade hem en Tanita-våg, reggade ett företag på Skatteverket och gick glad i hågen ner och drack en kopp kaffe.

Nu tre timmar senare sitter jag här vid datorn igen och tänker - hur FAN tänkte jag? Hur ska jag reda ut detta? Är jag inte riktigt KLOK eller?
Man kan ju inte bara slå sig ner vid datorn och klicka hem en
F-skattsedel och en momsregistrering precis som man klickar hem ett salt- och pepparkar från Lets Deal!
Och slänga ut pengar som om jag vore gjord av dom.

Snacka om att jag har en "dåligt självförtroende-djävul" på ena axeln som just i kväll vinner över "bra självförtroende-ängeln" på den andra.

Jaha, men nu är det gjort så nu får jag ta mig i kragen och testa! Företagsnamnstips någon? Linas kostrådgivning låter väldans tråkigt...

Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Åh... grymt bra idé! ❤
Namnet känns tveksamt dock!😉 fast jag kommer inte på nått bättre just nu...
Gott nytt år!

2015-01-01 @ 16:00:26
URL: http://jennypariola.blogg.se
Postat av: Fanny

Heja lina!! "Linas kostråd" blir kortare o lite mindre osexigt ;)

2015-01-05 @ 13:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0