Tiden går fort

Såg nu ikväll när jag fyllde i min 5årskalender att idag är ju tre år sedan jag fick min trogna följeslagare diabetes. 
Så fort tiden går - jag har inte tänkt på att det är idag men det stämmer ju. 
Det var torsdagen före Mikaeli marknad. 
Jag fick permission för att gå ner på marknaden :)

Känns om jag alltid haft det. Man glömmer bort hur det var att kunna äta, träna, åka hemifrån utan att tänka på massa extra. 
Det är bättre att inte minnas det. I början tänkte man ju bara på att "förra månaden kunde jag göra ditten & datten utan att bry mig men nu..."  
Nu är det ju vardag. Man blir liksom mindre ledsen när man inte minns hur lätt det var förr. Men så är det väl alltid med omställningar. 

Jahadu diabetes, du gav mig ingen kul födelsedag för jag har haft kassa värden hela dan. Tack för den du ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0