Keep om running

Och där vaknade man till en söndag i höstens tecken. Det viner i fönstret och regnet smattrar på rutan. Hur mysigt?!
Hösten är mysig. Men det är klart - jag hoppas ju att där är en del sommardagar kvar. Vi är ju bara i augusti. Dock är man nöjd efter denna varma sommar så hösten känns helt okej. 

I fredags var det familjekräftskiva enligt tradition. 

Igår var Cajsa & Linus hos oss på middag. Supertrevligt. 
Innan på dan sprang jag en runda. Lite mer tråkigt att springa ensam måste jag erkänna men jag sprang ändå nästan 5km och höll ungefär samma fart så jag är nöjd. 

Idag är det fix på agendan. Saker ska hängas upp på väggarn och skåp ska hämtas. 
Tyvärr kom inte vitrinskåpet, vi väntar på från Jysk, i fredags så vi kan inte sätta 
ihop det och fylla och bli av med kartongerna som vi tänkt. 

Det var så himla kul i fredags. Tim hade hjälpt oss in med det andra skåpet som vi också köpt. Vi köpte visningsexet för en mycket billigare slant så det var ju ihopmonterat. 
Sen skulle vi bara sätta det på rätt plats och jag tog i så jag blev blå i huvudet. 
"NU - jag har den!" Och så gick vi och jag hörde bara "sssssccccchhhh" när min sida fortfarande släpade i golvet. 
Haha, inte en millimeter lyckades jag lyfta eländet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0