Jag planterade ett träd

Oj, vilket regnoväder det kom. 
Fast nu verkar det gå över. 
Segdag idag. Har varit och lämnat Toyota-pärlan i farfars garage. Där får den stå tills jag bestämt om den ska ut på Blocket eller lämnas i inbyte vid nybilköp. 
(Lite nostalgiskt att veta att jag inte kommer köra henne mer. Hon var min bästa vän när jag pendlade till Malmö.
Tog mig hem i både monsterspöregn, extrem halka & snöoväder. Bästa bilen!)

Gjort bokföringsjobb till far. 
Dammsugit. Tvättat. Diskat. 
Ni ser - segdag. 

INTE bytt infusionsset...ska testa en gång till om det funkar med var tredje dag. Testade två gånger i början men fick ketoner och monstervärden samt två nätter utan sömn. 
Men ska pröva en gång tillför hade ju verkligen vara grejt om det gick. 
Eftersom vi inte har nån planer för helgen passade det ju bra att pröva nu. Fingers crossed!!

För nån vecka sen skänkte jag pengar för att plantera träd. Och fick armband. 
Win-win. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0