Ge mig mera köttbullar

Jag kom på en smart grej!
 
Eftersom jag alltid sticker iväg i värde på eftermiddagarna så har jag nästan slutat äta mellanmål vid halv tre, fast jag är hungrig vid den tiden, för jag pallar inte ta ett till stick.
 
Men förra helgen gjorde jag köttbullar och frös in två & två som jag sen tar med till jobb. Gott som attan och höjer knappt alls. Plus man står sig fram till middagen utan att magen kurrar järnet.
 
På förmiddagen har jag börjat äta ägg ibland istället för äpple och har därmed även legat bättre till lunch.
 
Jag är mycket nöjd med min idé :)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra tänkt. det finns mycket man kan äta som inte är kolhydrater. jag brukar hålla utkik efter mini babybell-ostar när det är lite extrapris på dom.

2013-09-18 @ 09:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0