Dagens i-landsproblem

Jag har ett stort problem att brottas med! Vilken färg ska jag ha på min insulinpump?! :)
 
Jag TROR att det kommer att bli denna pumpen jag väljer.
 
 
Det fanns denna och en till som alternativ, men denna har jag hört & läst en hel del om (och den var finare :)) så antagligen blir det denna om inget oförhappandes dyker upp på pumpinfon.
 
Såklart vill jag helst ha en rosa...alternativt grön... Men sen satte Mattias griller i huvudet på mig och sa att då skulle den ju synas mer (man lägger märke till den mer) för det var färg och missmatcha mina kläder och sådär.
Och jag vet inte alls hur man bär den...Alltså, om man bär den synligt har man den då som den är eller i något form av fordral? Om man ens oftast bär den synligt? Det finns ju andra alternativ än byxlinningen och jag hoppas att det finns bättre alternativ än det för den känns ju lite klumpig att ha där kanske... (undrar supermycket var jag ska kunna bära den...)
Och även om man SKULLE bära den synligt, gör det något att det är en färgad då?
 
Som sagt, big issues! Hoppas någon pumpbärare vill vara snäll och hjälpa & upplysa mig lite :)

Kommentarer
Postat av: fanny

välj en färg som gör dig glad. (alltså rosa, haha). men seriöst, välj en färg som gör dig glad, för du ska ju se den lite då o då..

2013-09-19 @ 15:03:53
Postat av: Lena

Instämmer med Fanny. Min mamma har en rosa pump och som du nämnde, den sitter ändå i ett fodral så det är inte så mycket av färgen som syns. Det finns alternativ på hur man kan bära den. Jag visar när vi är iväg :D (tips från mamma hahahaha) Kram

2013-09-20 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0