Sluta skrämmas!

Min, eller det var inte min faktiskt...utan EN diabetessköterska skrämde mig idag. Hon som ska hjälpa mig med pumpstarten ringde och startade med orden "Är du beredd?" och jag tänkte "säger du att den är inställd tappar jag modet".
Men nej, det var bara så att de håller på med upphandlingar på pumpar, antagligen pga det där med subventionen som försvinner från staten, så hon undrade om det var okej att jag fick en lånepump, som de råkade ha liggande, till att börja med i cirka ett halvår (antar att de hoppas på bättre priser efter upphandlingen) så får jag en egen senare.
Ändå ganska bra att testa först om man trivs med det. Det borde de ju göra på alla så man inte köper in massa pumpar åt folk i onödan.
 
Fast den är grååååå!! Jag får leva med det ett tag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0