Varannan dag

Så, nu är jag hemma på långlunch och har passat på att byta infusionssetet. Ska testa med varannan dag nu ett tag, tyckte min ssk, om det kunde bero på det att det inte funkade i måndagsnatt. Vissa behöver byta varannan dag. 
Igårkväll hamnade jag högt igen och fick inte ner det. Tog korrdoser tre gånger, kl 21, 22 och 24. Äntligen när jag vaknade klockan två var det nere på acceptabel nivå. 
Jag trodde ju att setet lagt av IGEN! 
Fick lättare ner höga värden med sprutorna känns det som. 
Och om detta händer före läggdags, hur ska man veta om det bara är så att det är svårt att få ner eller om setet lagt av? 
Man vågar ju inte chansa, inte jag i alla fall. 
Det är så drygt att behöva ställa klockan. Jag har börjat avsky Johnny Cashs "I won't back down" som jag har som alarmsignal. 
Note to self: välj en signal du inte gillar. 

Anyway, jag har varit på gymet idag också ÄNTLIGEN. November blir ingen bra träningsmånad. En del pass försvann för jag kände mig osäker med pumpen och en del pass kommer försvinna för jag har fullt upp. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0