Största kassen ever!

Har definitivt aldrig gått ut från Apoteket med en sånhär stor stor papperskass förr, haha!
Man behöver mycket grejer när man ska bli pumpis...

Jag har fortfarande inte fått någon instruktionsbok till pumpen men idag satte jag iaf i batteriet och ställde in klocka & datum rätt. Alltid något :)

Det infusionssetet de beställt till mig är det som sätts in snett, i vinkel liksom, och inte rakt. Antar att de tror det kommer funka bäst då jag endast har 4mm-nålar nu, som är de kortaste och så korta finns inte till pump, och denna rekommenderades till smala personer. 

Den kommer med inskjutningshjälp så man sätter inte nålen själv utan sätter hela grejen i läge liksom och sen skjuter in den. Iiiiii, läskigt :)

Fick gråa. Fanns i både rosa & blå. Lite roligare. Nästa beställning ska jag be om det. Tramsigt jag vet men håll med om att det är roligare :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0