Galaklädd med lårväska

Dags för årets Trelleborgsgala!
Det är en middag med underhållning (i år med Sarah Dawn Finer) där pris delas ut till olika företag inom olika kategorier. Vi brukar gå dit med jobb. 

Tur hade jag som fick min lårväska till pumpen precis idag! Så den ska testas nu! Verkar bra än så länge. Ssk sa att många tyckte den gled men jag tycker den verkar sitta som berget. Vi får väl se efter kvällen. 

I lördags när jag hade klänning hade jag virat midjeväskan två varv runt låret och det gick bra tack vare att kjolen var så vid men denna väskan sitter tajtare in på låret så den funkar till tajtare klänningar med. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Var har du köpt din lårväska?

Svar: Hej! Det var nog på Rubin Medical. Kolla deras hemsida under bäranordningar.
Lina

2015-07-16 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0