Uppror i köket

40årsfest igår. Grymt kul!! Fester funkar ofta bra med värdena för mig pga all dans tar bort höjderna av tex alla ostbågar jag tryckte in, haha. (Ostbågar är ju sjukligt gott!) Fast i morse låg det ovanligt kass så blev en stor dos insulin. För stor. Tydligen...? Hamnade ner på 1.6. Totalt uppror i köket efter genomsökning av sött. När Mattias kom ut stod alla skåpsluckor vidöppna och jag satt med oboy, dextrosol, godis & kakor och svettades i soffan. I efterhand kan man ju se det roliga i det, haha. Och när jag väl fått bort den värsta känningen var det dessutom gott ;)


Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh, stackare! Tur du hade lite sött hemma :) och ja, man måste se det roliga i det i efterhand. Typ som om ni haft inbrott, men bara i köket o bara i skafferiet... :) <3

2013-05-14 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0