Sköna lördag!

Helgen började skönt!
Gjorde scones i morse och sen blev det balkongfrukost. 19 grader var det då, klockan nio. Galet!

Eftersom jag fortfarande har värsta ofräscha hostan så vågar jag inte träna så pass intensivt pass som body attack men jag gav mig ut på en powerwalk för att få liiiite träning i alla fall. Skönt!

Nu ska jag hem till mor & fars trädgård och få lite sol tänkte jag och ikväll blir det melodifestivalhäng.

Igår var en lite konstig kväll. Vi skulle hem till Mattias bror med familj och grilla.
Det slutade med att det blev BB för dem och disk och passning av barn för oss istället, haha.

Mina värden har varit så mycket bättre denna veckan. Så skönt!
Hjälpte kanske att prata med min sköterska. Om det är så att värdena blir sämre för man är stressad över att det inte funkar liksom.
Plus att jag har märkt att turkisk yoghurt på morgonen ger sjukt stabila värden. (Om det beror på det, de kanske hade varit bättre ändå. Vem vet?)

Skön lördag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0