Regnig utflykt

Idag körde vi till Ystad där vi bokat bord för brunch på Saltsjöbad. Vi hade väl tänkt ta en runda i Ystad eller nåt efteråt men vädret fick oss att köra hem istället.
Men det var en mysig brunch med vänner i alla fall!

Ett av mina "diabetesproblem" har skött sig denna veckan märkligt nog (och BRA. Jättemycketpepparpeppartaiträ).
Jag vaknar ju alltid högt morgonen efter något onyttigt kommit in i min mun men denna veckan har jag vaknat bra 2 utav 2 onyttigkvällar. Hur glad blir man?! JÄTTE!!! :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

När blir det bodyattack??????? I miss you!

Svar: Hoppas på lördag! Jag har inte vågat för jag hostar som en gammal rökare :/
Lina

2013-05-19 @ 20:38:32
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0