Minispel

Jag fick en present av Systembolaget idag. För jag visade mitt leg före de frågade. Nu undrar ni varför jag gjorde det? Jag är trots allt närmre 10 år över gränsen. Jo, jag har testat TVÅ gånger (vilket är ca 1/3 av de gånger jag besökt stället. Bor man med en fot i Danmark och en öronsnibb i Tyskland så gör man) att INTE ta fram det självmant. Och båda gångerna fått backning. Så det är inte lönt liksom.
Jag är bara osäker på när det går från att vara en komplimang till att vara en förolämpning? När går det från att jag ser så ung & vacker ut till att jag ser jävligt barnslig ut för mina 28 år?
Jag kör på ung & vacker - tack Systembolaget! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0