Druvsocker à la New York

Idag fick jag äntligen se att dessa druvsocker-sticksen jag köpte i NYC fyllde funktionen jag funderat ut till dem - and so they did!
Jag skulle till gymet efter mitt kundbesök var min tanke och det var så fint väder så jag tänkte powerwalka dit och då vill man ju inte ha massa grejer att bära på men jag lämnar aldrig hemmet utan druvisar och det var då jag kom på att jag köpt dessa pulver-druvsocker just för detta ändamål!! Ner i sport-bh:n och vips så var det löst!
Plus de låter skitgoda (jag vet fortfarande inte för jag har inte behövt testa dem) och ser roliga ut med det söta (fast sura...) äpplet på :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad gulliga!

2013-05-30 @ 22:44:59
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0