Dags för helg IGEN

Tänk att det är fredag REDAN imorgon igen!!
Veckorna flyger iväg!
Jag har inte gjort nåt skoj alls denna veckan bara massa extrajobb efter vanliga jobbet. Lite drygt...
Nu i helgen är jag gräsänka och helgen är fullplanerad!
Jag ska även ta tag i träningen igen. Hostan är i princip borta och jag är taggad för bodyattack på lördagförmiddag! Det var superlängesen!
Utöver det tänker jag promenad efter jobb imorgon, i det förhoppningsvis soliga vädret, innan jag träffar Emsan.
Lördagkväll blir det middag & Tattoo med kåren på Malmö Arena.
Söndag ska nya cykelvägen mellan Trelleborg & Ystad invigas så jag & Fanny ska cykla den på förmiddagen. Håll alla tummar ni har för medvind! Jag vill inte ha en till "hallongården-upplevelse" och sen tänkte jag försöka hinna till CX:en på eftermiddagen också för Jenny ska filma.
Jag är helgladdad, wiiiihoo! :D


Kommentarer
Postat av: jenny

Wiiiihoooo...
Så kul det ska bli i helgen!!!:)

2013-05-24 @ 19:45:25
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0