Var går gränsen?

När bör man sluta bortse från det faktum att nedanstående handgjorda små kycklingar är superfula och aldrig kommer ställas fram mot nostalgin i att spara dem?? Haha.

Min dag började bra och då brukar den ju fortsätta bra. Vaknade pigg som en spigg halv sju. Upp och åt gofrukost framför TVn och sen hann jag med en halvtimmes promenad i solen också före jobb klockan åtta. Högst mätta sockervärde idag är 7.9 och det var i morse. Inte superbra men ändå okej om man ser hur de förra två veckorna varit. Efter det har hela dagen visat värden mellan 5-6. Beror detta på min morgonpromenad ska den göras om!!

Nu är jag nyss hemkommen från ytterligare en timmes promenad och är nöjd med min dag :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Dom är ju urgulliga, kycklingarna! Jag önskar mig också sånna fina!:)

2013-03-27 @ 07:16:09
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0