St Patricks day och Lina 28 år

Hejhej, long time no see, jag vet. Diabetes samarbetar inte nu. Alls. Överhuvudtaget. Så min blogg-inspiration har trutit.
Ny vecka - nya tag, kom igen nu!! Ser små flickor i hejaklacksdressar med pompoms i mitt huvud. Tänk om man kunde få privata sådana. Som bara kommer in på kontoret, eller var man nu är, kör sitt pepp-nummer och sen försvinner. Lite som alla konstiga saker Ally McBeal såg. Åååh, en låt! Jag ska skaffa mig en pepp-låt! Är jag hög imorgon ska jag dansa till den framför spegeln och bli gladare. Förhoppningsvis. Kan funka.
Jomen, nu spårade jag.

Helgen har bestått av barnpassning av ett styck fadderbarn, träning, allmänt fix inför kalas och nu har jag precis haft allmänt fix EFTER kalas. Pajerna var uppskattade och cheesecakebrownien blev bra. Har gått en halvtimmes snabb promenad för att försöka hjälpa sockervärdena på traven. Så snälla - ge mig LITE cred för det imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0