Påskdagen

Mitt förra inlägg skulle såklart heta påskafton. Himla autokorrigering på telefonen :)

Vi är nyss hemkomna från födelsedagsmiddag nummer två denna helgen. Igårkväll var den förra.
Har lyckats bra med sockervärdena i helgen men i morse vaknade jag på monster-15. Och då hade jag ändå mätt mig bara några timmar tidigare när jag vaknade till och låg då bra. Vad hände där på tre timmar liksom?! Den som det visste...

Idag har varit en väldans solig & skön dag. Jag tog en promenad i morse och sen blev det ett litet gympass efter lunch som kompensation för bodyattacken som blev inställd igår.
(För övrigt kommer jag att missa den nu tre veckor framåt, not good at all!!)

Sen kom Emelie över och vi satt på balkongen i flera timmar och snackade skit och njöt av sol & värme äntligen!

Hoppas på fint väder imorgon med på sista lediga dagen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0