Manic monday

Jaha, vad ska man säga om denna dagen. Ganska händelselös med ganska dåliga värden.
Hade tänkt gymma men all motivation tröt så blev en promenad istället och därefter vet jag inte vart tiden tagit vägen. Inte har jag fått nått gjort i alla fall. Och min bok som jag tänkt försöka komma in i ligger oöppnad fortfarande. 43 sidor in i den förstår jag inte allas fascination över den - "Femtio nyanser av honom" - men den ska få en chans.
Sambon jobbar kväll idag och två dagar till samt till helgen så jag har mycket egentid att slå ihjäl i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Du skulle ju alltid kunna få passa ditt fadderbarn på lördagförmiddag, om du vill? ;) (hon får nog vara i gymmets dagis medan jag är på fystester.... haha, stackars tösen!)
Men bara om du är med på Bodyattacken kl 13:30!!!! haha....

Svar: Ja, det hade jag nog kunnat! Vilka tider handlar det om? Jag tänkte mig att gå på Bodyattacken såklart!!!
Lina

2013-03-12 @ 12:30:41
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0