Ben av tagliatelle

Igår var en fin dag utomhus. Man kände att det börjar bli vår. Synd att jag var inomhus hela dagen med värsta besvären & störigheterna på jobb. Tur det var fredag i alla fall så man visste man fick paus från det sen ett par dagar.
På kvällen var min bror med sambo här och vi hade en trevlig kväll.
Den goda kakan resulterade i värde 16.9 i morse så det kan man ju bli lätt trött på.
Det förstörde hela min träning, eftersom jag fick pumpa i mig extra insulin för att komma ner i värde, vilket ju gjorde att jag blev låg under träningen med allt det insulinet i kroppen.
Testa träna Bodyattack med spagetti-ben. Det är inte jättekul. Men man slutar ju inte när man väl är där och det gick ju hela passet men lite på sparlåga kände jag och med pauser för dextro & kexchoklad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0