16 för mycket

Igårkväll höjde jag levemiren för då tänkte jag att jag borde vakna perfekt nu när det ändå var nere på godtagbara nivåer. Jag hade nog vaknat perfekt om jag INTE hade höjt den. Tydligen var det dags för det nu nu. Märkligt.
Så jag vaknade på 3.1 klockan 05.39. Dryyyyygt att ta sig upp då (dessutom med världens träningsvärk) och ta ett par druvisar.
Så jag får väl sänka tillbaks den ikväll och se vad som händer.
Konstigt är att vid exakt samma tid ifjol hade jag också problem med höjder. Kan det ha med tidpunkten att göra? Väderomslag eller så kanske?


Kommentarer
Postat av: Jenny

Blåkulla som spökar?

2013-03-28 @ 09:13:35
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0