Vädret försvann

Meeeen, det skulle ju vara stor sol och minusgrader idag. Vi skulle åka längdskidor.
Nu är det mulet och en plusgrad. Och blåser. Välkommen till Trelleborg. Kallt.
Det får bli städ&fix-dag då.

Nu har jag kommit på vilken av mina mätare som funkar bäst och det är...BÅDA.
Den nya, AccuCheck Mobile, är mycket mer smidig än den gamla Nanon för man behöver inte leta efter någonstans att göra av den blodiga stickan och man kan mäta sig med en hand. Perfekt på stan och sånt.
Den gamla är bättre för den krånglar inte så mycket med "för lite blod, gör om". Såååå, jag har den nya i väskan och den gamla hemma & på jobb.
Fungerar ju bra så länge jag inte ska läsa av mätaren så när det är dags får jag ju se till att använda samma ett tag före.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0