Promenad i mörker

Denna dagen har flugit iväg. Varit ute hos kund hela dagen och eftersom jag var nära Cajsa tog jag min lunch i näven och åt den där ihop med lite kvalitetstid med kära henne :)

Väl hemma var ju vädret supertråkigt att ge sig ut i men tack vare att jag köpt fel sorts mjöl till mitt knäcke och ändå skulle ut en runda till passade jag på att köra förbi mor för en halvtimmes promenad. Skönt!

Gjorde alltså knäckebröd för första gången sen när jag kom hem. Gott som sjutton men jag hade för lite olja kvar så jag tror det var därför det inte blev så fast men jag ska testa igen med rätt mängd och se om jag lyckas då! Detta får bli "snacksknäcke" för det går inte att bre någonting på :)

Jag förberedde också sallad till två dagars luncher för min tanke är att gå en halvtimmes promenad på lunchen och det kan jag inte få till bra med insulin-intag så nära inpå så då äter jag sallad utan insulin till och promenerar bort de kolhydrater jag får i mig.

I gengäld då så har jag även förberett två mellisar till samma dagar som jag ska äta vid tre-snåret då jag nog är både hungrig & förhoppningsvis även mitt sockervärde vill ha det.

Däremellan har jag lyckats pricka in "Svenska Hollywoodfruar" och just det, även storhandlat.

Alltså har jag varit, på ren skånska, himla redig idag!


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

Rediga du!:)
Imorgon ska jag lira klarinett!:) iiii... Bebiin får försöka äta med sin Pappa!;)

2013-01-09 @ 22:14:07
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0