Nej till sallad!

Nixpix, egen sallad till lunch går fetbort.
Igår gick det galant med min plan även om jag var döhungrig när jag kom hem så låg jag för en gångs skull på bra värde före middagen, 5.9, wiiiiee!!
Men idag, sucksuck, jag var så HIMLA hungrig efter lunchen så klockan två satte jag i mig mellisen för både dagen & morgondagen och kom hem på inte alls bra värde. Jag är helt enkelt en för hungrig tjej för gröna blad till lunch!
Men jag har andra idéer för lättkolhydratiga luncher så jag ger mig inte än! :)

Jag gillar min mellisidé förresten, eller min & min - fick inspiration från nån blogg för rätt längesen och hittade lappen jag krafsat ner det på.
Keso (Lindahls - way mycket godare!) och i den blandar man linfrön, lite vaniljsocker och apelsinbitar hade jag. Ska testa med granatäpple nästa vecka.

Också dagens:
Jag: varför körde inte den tysken om den andre tysken? Han bara typ puttade på honom...
Mattias: det är stafett...

Som Emelie sa en gång - för att vara så smart är du jävligt korkad ibland :D


Kommentarer
Postat av: Cajsa

Tack för em underhållning. Låter gott med sånt Mellis. Ska testa:) pussen kramen klappen

2013-01-11 @ 12:31:54
URL: http://Cajsen.blogg.se
Postat av: Fanny

Haha! Jag skrattar igen! Men du, om du ska vara mätt på sallad så måste du köra lchf-stilen o äta ordentligt med dressing till :) alltså ingen light-dressing o sånt utan riktigt fet. O så kan du kanske ha avokado i salladen :)

Svar: Ja, det kanske helt enkelt var en för dålig sallad! :)
Lina

2013-01-11 @ 14:59:49
URL: http://Fanni.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej!
Hittade dig på diabetes sidan på fb...kul att följa en blogg till :-)

Om du vill minska ännu mer på sockret i din mellis så ta vaniljpulver istället för vaniljsocker. Funkar kanon och det höjer inte sockret.
Ha en trevlig helg!! / Johanna

Svar: Hej! Ja, jag gillar också alla dessa diabetesbloggar där man får tips & trix och känner igen sig lite :) Ah, det ska jag leta upp i mataffären! /Lina
Lina

2013-01-12 @ 09:17:13
URL: http://johannaslivochvardag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0