I'm up!

Klockan är nollåttatjugofyra och jag har precis ätit frukost.
Det är på gränsen att jag är imponerad av mig själv!
Det är Bodyattacksdags igen!
Hoppas min vän diabetes sköter sig lika bra idag igen *fjäskfjäsk*.
Det jag ska ändra är att äta mer kolhydrater precis efter för förra veckan, när jag slutade på 6 någonting, blev jag låg efter ett tag så minikexchoklad is in da bag!
Mitt morgonvärde låg toppen (trots efterrätt igår, det är inte vanligt för mig att vakna bra dan efter då) och det vill säga lite bättre/lägre än inför förra passet så funkar allt exakt lika borde jag ju följaktligen hamna lägre vid slutet så eventuellt får det bli en liten snacks vid min mät-låt nummer 5.
Gör faktiskt inget alls att missa ett par armhävningar ;)
Och sen måste jag ta med mig papper för i-landsproblem för diabetiker: blodet slutar aldrig pumpa ut när det är igång under aktivitet.
Jag hade ett himla sjå med att göra armhävningar samtidigt som mitt lillfinger blodade ner mattan :)


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

het rätt... armhävningar... det kunde man sluppit lite. fast nån form av "nedvarvning" innan nya pulstoppen får man ju ha där... haha... tänk så galet det hade varit annar! hu!

2013-01-26 @ 14:25:07
URL: http://jennypariola.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0