Dagen Trött

Den heter det, denna dagen.
Vakna med huvudvärk är alltid en boomer.
Trött som attans hela dan dessutom.
Efter mitt kundbesök var tanken gymmet men det la jag på hyllan pga min arma skalle. Plan 2 - soffan. La jag också på hyllan. Förbättrar varken skallebank eller trötthet.
Eller eventuellt kunde det gjort det men jag avskyr att sova på dagen.
Plan 3 - promenad, blev det därför. Med Fanny & Oskar. I sol & snö.
Väldigt skönt! Men det brydde sig inte mitt huvud om. Så nu ska jag göra couscous och hoppas det bättrar sig. Annars får det bli soffan ikväll istället för rep.


Kommentarer
Postat av: Jenny Pariola

hoppas du kommer....
Jag har rullat chokladbollar och allt! ;)

2013-01-24 @ 16:34:56
URL: http://jennypariola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0