Tjejkväll

Ikväll har jag haft tjejmys här hemma med Lena, Jenny & lilla Emma. Supertrevligt så tack för det tjejer!!

Mitt sockervärde dessa senaste dagar har konfunderat livet ur mig lite. Från att ha behövt sänka långtidssprutan och endast tagit två enheter till frukost har jag nu fått höja båda sorterna igen. Vad hände förra veckan liksom?! OCH jag har vaknat på 12 både idag och igår. Utan att ha ätit ett dugg onyttigt kvällen före. Jag förstår ingenting.

Om bara diabetes kunde kommit med en extra form av hjärna som kunde veta exakt hur diabetes tänker.
It would have been so much easier, lättare.

Ikväll har jag ätit en inte alls diabetesvänlig kaka (som jag själv gjort, för en gångs skull varken med mindre socker eller annat extrafix) så jag kan ju vänta mig en tolva imorgonbitti också.

Märkligt nog är jag knappt bitter över det än. Ge det en dag eller två om det fortsätter ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0