Söndag...

...och ännu en helg snart till ända!

Igår var vi på PlockePinn i Malmö, vår julklapp från min gudmor med man. Där var väldans trevligt!
Man får välja bland massa smårätter som man sen får in efterhand. Kul koncept och allt var jättegott.
Jag åt bland annat pilgrimsmusslor, anka & tortilla.
Därefter körde vi ölprovning på bryggeriet bredvid.

Idag har varit en väldigt produktiv dag. Vi har gjort både köttbullar & pannbiffar och fryst in.
Jag har gjort två lunchlådor & en omgång müsli.
Även hunnit ta en timmes promenad med mor samt övat på mitt instrument.(tredje dagen i rad, halleluja! Har inte hänt sen jag flyttade hemifrån men min mun avlider inför denna konserten om jag inte skärper mig.)

Och nu är det tydligen fotboll på denna TV:n så jag får väl leta reda på en bok att sysselsätta mig med och sen förbereda tacopajen, som är dagens middag.

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! följer din blogg. Tycker du borde skaffa dig instagram! ;)

2013-02-03 @ 18:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0