High Chaparral

Det är vad det är i min hjärna nu.
Jag bara chansar helt vilt på mängden insulin emellanåt känns det som. Ingenting är som vanligt. Jag behöver två enheter till frukost istället för fem...? Två enheter sänker mig 11 mmol istället för typ 7...?
Vad händer i min kropp?
Inte så att jag har dåliga värden. Tvärtom de ligger så bra så man vill hoppas och studsa lite. Fast ändå lite för lågt. Hamnat under fyra minst en gång om dagen pga tagit för mycket insulin. Men nu har jag ju börjat vänja mig vid att jag behöver mindre så nu ska det nog bli bättre på det hållet med. (Och då kan man ge sig sjutton på att något annat händer så man går tillbaka till sina gamla mängder igen. Diabetes är ett evigt trix.)


Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej! Följer din blogg men kommenterar aldrig just för att det bara är såå jobbigt hehe. Har själv Diabetes typ 1. Undrar om du har instagram? Skulle nämligen kunna tänka mig följa dig där också hehe. Om du har eller tänker skaffa så kika in hos mig där jag heter ; camillabarrborn och skriver om mitt liv med diabetes typ 1. Visar upp mina blodsockervärde, insulindoser, kost och motion.

Svar: Hej! Jag har Instagram, men är superdålig på att använda det :) Men jag ska lägga till dig i alla fall!
Lina

2013-02-08 @ 08:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0